« terug naar vorige pagina

Tips of klachten melden

Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de huisarts. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Hier leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht.

Wat kunt u doen met uw klacht?

Probeer eerst het probleem met uw huisarts te bespreken. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van uw huisarts gaat. Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u hieronder lezen wat u vervolgens kunt doen.

De praktijk van dokter Windhorst is aangesloten bij de geschillen- en klachtenregeling van DOKh.
Klik hier voor meer informatie over wat u met uw klacht kunt doen. 
Ook wordt hier verwezen naar de patientenorganisatie zorgbelang (telefoon  0900 – 243 70 70)

U kunt kiezen voor (hulp bij) een gesprek met de arts, klachtopvang, klachtbemiddeling en de  regionale klachtencommissie.

Wanneer u besluit een klachtenprocedure te starten wordt uw klacht een geschil. Voor meer informatie hierover klik hier.  

 

Klachtenformulier

  • Uw gegevens

    Degene die de klacht indient.
  • Gegevens van de patiënt

    Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
  • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
  • Aard van de klacht

  • :
  • Meerdere keuzes mogelijk


    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie ons privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.